Reklamacje i zwroty

Dziękujemy za zakupy w sklepie Naturfrut. Dokładamy wszelkich starań, aby oferować wyłącznie świeże i najwyższej jakości produkty ekologiczne.

Zwroty

Zgodnie z art. 38 pkt 4) ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia.

W związku z powyższym sklep Naturfrut nie przyjmuje zwrotów zakupionych towarów.

Reklamacje

Jeśli otrzymasz towar niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony, prosimy o kontakt w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Reklamację można zgłosić:

  • mailowo na adres: sklep@naturfrut.pl
  • telefonicznie pod numerem: +48 666 835 333

W zgłoszeniu prosimy o podanie numeru zamówienia, opis problemu oraz – w miarę możliwości – dołączenie zdjęcia produktu.

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie w ciągu 7 dni roboczych.

Koszyk