Regulamin sklepu

1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Naturfrut, dostępny adresem url: naturfrut.pl, prowadzony jest przez Naturfrut Gabriela Kulik z siedzibą pod adresem: Cecylówka-Brzózka 21, 26-903 Głowaczów. NIP: 9211754781 REGON: 364512175
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do konsumentów i przedsiębiorców i określa zasady korzystania ze sklepu, a także zasady oraz tryb zawierania z konsumentem i przedsiębiorcom Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem sklepu.

2. Definicje

  1. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Konsument – osoba fizyczna, która zawiera umowę ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Sprzedawca
    Naturfrut Gabriela Kulik 
    NIP: 9211754781 REGON: 364512175 
    Adres siedziby: Cecylówka-Brzózka 21, 26-903 Głowaczów
  4. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której szczególne przepisy nadają zdolność prawną.
  6. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem url: naturfrut.pl.
  7. Umowa zawarta na odległość – umowa zawierana z Klientem w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży na odległość (czyli za pośrednictwem Sklepu), bez fizycznej obecności obu stron, przy wykorzystaniu wyłącznie jednego lub kilku środków porozumiewania się na odległość.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  9. Zamówienie – oświadczenie Klienta złożone za pośrednictwem formularza w Sklepie, stanowiące wolę zawarcia umowy sprzedaży wybranego Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  10. Konto – indywidualny panel Klienta w Sklepie, w którym przechowywane są jego dane oraz historia złożonych Zamówień.
  11. Formularz rejestracji – elektroniczny formularz udostępniony w Sklepie, służący do założenia Konta przez Klienta.
  12. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, który umożliwia złożenie Zamówienia poprzez dodanie wybranych Produktów do Koszyka oraz wybór sposobu dostawy, płatności i innych warunków Umowy Sprzedaży.
  13. Koszyk – część Sklepu internetowego, w której Klient może przeglądać wybrane Produkty, a także zmieniać szczegóły Zamówienia, takie jak liczba sztuk czy forma realizacji.
  14. Produkt – rzecz ruchoma dostępna w ofercie Sklepu, która może być przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  15. Umowa Sprzedaży – umowa zawarta na odległość między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem może być sprzedaż Produktu.

3. Kontakt ze sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Cecylówka-Brzózka 21, 26-903 Głowaczów
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@naturfrut.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 666 835 333
  4. Klient ma możliwość kontaktu ze Sprzedawcą, korzystając z podanych w tym paragrafie adresów e-mail oraz numerów telefonów oraz pozostałych numerów i adresów dostępnych na stronie Sklepu.
  5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8:00 – 16:00.

4. Informacje ogólne

  1. Sprzedawca, w maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo, nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub zakłócenia w działaniu Sklepu, które wynikają z działania siły wyższej, ingerencji osób trzecich lub problemów technicznych po stronie Klienta, takich jak niezgodność Sklepu z jego urządzeniem lub oprogramowaniem.
  2. Przeglądanie oferty Sklepu jest możliwe bez konieczności zakładania Konta. Złożenie Zamówienia przez Klienta może odbyć się zarówno po założeniu Konta zgodnie z 5. Regulaminu, jak i bez rejestracji – poprzez wprowadzenie wymaganych danych osobowych i adresowych potrzebnych do realizacji Zamówienia.
  3. Wszystkie ceny widoczne w Sklepie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są to ceny brutto).
  4. Ostateczna kwota do zapłaty przez Klienta obejmuje cenę wybranego Produktu oraz koszty dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i ewentualne usługi pocztowe). Klient jest informowany o pełnej kwocie należnej do zapłaty na etapie składania Zamówienia, w tym również w momencie potwierdzenia chęci zawarcia Umowy Sprzedaży.

5. Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby utworzyć Konto w Sklepie, należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając wymagane dane: adres e-mail, imię i nazwisko.
  2. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje tymczasowe hasło. Własne hasło może ustawić postępując zgodnie z instrukcjami wysłanymi przez Sklep drogą mailową automatycznie po wypełnieniu formularza.
  3. Rejestracja i prowadzenie Konta w Sklepie są całkowicie bezpłatne.
  4. Dostęp do Konta uzyskuje się poprzez zalogowanie się za pomocą loginu i hasła ustalonych podczas rejestracji.
  5. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta, bez konieczności podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, wysyłając odpowiednie zgłoszenie do Sprzedawcy – drogą mailową lub pisemnie na adresy wskazane w 3. niniejszego Regulaminu.

6. Składanie Zamówień

Aby złożyć Zamówienie w Sklepie, należy wykonać następujące kroki:

  1. (Opcjonalnie) zalogować się na swoje Konto;
  2. Wybrać Produkt, który ma zostać zakupiony, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub inny o podobnym znaczeniu);
  3. Przejść do realizacji Zamówienia – można to zrobić po zalogowaniu lub bez zakładania Konta;
  4. Jeśli wybrano złożenie Zamówienia bez rejestracji, należy wypełnić Formularz zamówienia, podając dane odbiorcy, adres dostawy, wybrać sposób dostarczenia przesyłki, wybrać metodę płatności a także – jeśli to konieczne – podać dane do faktury (jeśli różnią się od danych odbiorcy);
  5. Kliknąć przycisk „Kupuję i płacę” i opłacić Zamówienie w wymaganym terminie;

7. Płatności

  1. Dostępne formy płatności:
    q) przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy;
    b) płatność elektroniczna (online) za pośrednictwem Przelewy24;
  2. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

8. Dostawy

  1. Towar dostarczany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Food.
  2. Koszty dostawy są wskazane podczas składania zamówienia.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych.

9. Zawarcie Umowy Sprzedaży i realizacja Zamówienia

  1. Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta po złożeniu przez Klienta Zamówienia za pośrednictwem Formularza zamówienia na stronie Sklepu, zgodnie z 6. Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz przyjmuje je do realizacji. Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie złożenia Zamówienia, jego przyjęcia do realizacji oraz zawarcia Umowy Sprzedaży. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania tej wiadomości przez Klienta.
  3. W zależności od wybranej metody płatności, obowiązują następujące zasady:
    a) W przypadku przelewu lub płatności elektronicznej – Klient zobowiązany jest opłacić Zamówienie w ciągu 2 dni kalendarzowych od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. W przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane.
    b) W przypadku płatności za pobraniem – Klient dokonuje zapłaty przy odbiorze przesyłki.
  4. Jeżeli Klient wybrał dostawę kurierską, produkt zostanie wysłany w terminie wskazanym podczas realizacji Zamówienia, zgodnie z wybranym sposobem dostawy.
  5. Termin dostawy liczony jest:
    a) w przypadku przelewu lub płatności elektronicznej – od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
    b) w przypadku płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  6. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

10. Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 4) ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia.
  2. W związku z powyższym Sklep nie przyjmuje zwrotów zakupionych towarów.

11. Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności Produktu z umową, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamację należy zgłosić w ciągu 24 godzin od odbioru Zamówienia, kontaktując się:
    a) mailowo na adres: sklep@naturfrut.pl
    b) telefonicznie pod numerem: +48 666 835 333
  3. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia, opis problemu oraz (jeśli to możliwe) zdjęcie produktu.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 7 dni roboczych.

12. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień i zawarcia Umowy Sprzedaży. Jeśli Klient wyrazi na to zgodę – dane mogą być również wykorzystywane do celów marketingowych.
  3. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
    a. firmy kurierskie – jeśli Klient wybierze dostawę zamówienia w ten sposób;
    b. operatorzy płatności – jeśli Klient skorzysta z płatności elektronicznych;
  4. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia realizację zamówienia i zawarcie Umowy Sprzedaży.

13. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego są sporządzane w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu z ważnych powodów, takich jak: zmiany obowiązujących przepisów prawa, zmiany dostępnych metod płatności lub sposobów dostawy – o ile mają one wpływ na realizację Regulaminu. Klienci zostaną poinformowani o każdej zmianie z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeks cywilny, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawa o prawach konsumenta oraz ustawa o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, na przykład poprzez złożenie skargi na unijnej platformie internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Koszyk